דלג לתוכן העמוד

לוח חברה וקהילה

"פוסעים בשביל ישראל" - רשמים מהטיול לכרמל

תיאור

ביום חמישי האחרון, 150 מטיילים עזבו את הערבה  הגשומה לשלושה ימים אביביים של פריחה אין סופית בכרמל.

משתתפי הטיול לכרמל במסגרת "פוסעים בשביל" - 22-24 בפברואר 2018

התחלנו בעליה מאתגרת ובוצית במעלה מעפילים, עברנו בעוספיא וירדנו את נחל חיק. עם השקיעה הגענו לחניון חוות המשמר למרק ומקלחות חמות.
ביום שישי, מצויידים במעילים, ירדנו לנחל אורן והתחלנו לטפס על גבעות הכרמל. בשלב זה גילינו שגם היום מזג האוויר איתנו, השמש יצאה ואנחנו התקלפנו מכל השכבות. עלינו את 174 המדרגות למערת אצבע והדרמנו עד לישוב האמנים עין הוד, שם המבוגרים עצרו לבירה בפאב המקומי ובני הנוער אכלו גלידה בכיכר העיר.
סיימנו את המסלול בשקיעה בנחל מערות. בערב התקיימה קבלת שבת בהובלה של חניכי מכינת באר אורה וטקס קצר לזכרו של אלעד דן.
את יום שבת התחלנו ברחצה לאמיצים בעין צור, ביקרנו בגני הנדיב וסיימנו במבצר שוני.
כמו תמיד, האווירה הייתה מחוייכת ונינוחה, השילוב בין מבוגרים הנושקים לשמונים לבין צעירים החל מגיל 13 הוכח כמוצלח גם הפעם. אנחנו כבר מתחילים לחשוב על השלב הבא בשביל שיתקיים לאורך החוף (קיסריה עד תל אביב) בסביבות אוקטובר 2018.
תודה לצוות, למטיילים ומזג האוויר.