מרפאה אזורית חבל אילות, משרתת אוכלוסייה הולכת וגדלה. זוהי מרפאה קהילתית, הכפופה לנהלים ולתהליכי עבודה של שרותי בריאות כללית ומשרד הבריאות.

להלן מידע רלוונטי לכלל האוכלוסייה לגבי דרכי התקשורת הנוספות עם צוות המרפאה:

  • בשירותי בריאות כללית קיימת אפליקציה נוחה וידידותית. דרך אפליקציה זאת ניתן לצפות בנתונים אישיים ולהגיש בקשות לרופא המשפחה. מזכירות המרפאה ישמחו להדריך את ציבור המטופלים כיצד להשתמש באפליקציה.
  • בקשות למרפאה "אל-תור" - ערוץ תקשורת זה נועד ליצירת קשר ישיר של המטופל עם הרופא המטפל, ללא צורך לתאם תור או להגיע למרפאה. כל מטופל המשויך למרפאה, יכול לבקש: חידוש מרשמים, הפניה לבדיקות לפני ניתוח, הפניה לבדיקתINR , הפניה לבדיקות תקופתיות , סיכום מידע רפואי.
  • כאשר רופא המשפחה ממלא את בקשתו של המטופל נשלחת הודעת טקסט אוטומטית למכשיר הנייד.
  • המרשמים נשלחים באופן דיגיטלי, ישירות למחשב בית המרקחת, אין צורך לגשת לאחיות לשם כך.
  • מעתה, כל בקשה של מרשמים לתרופות קבועות. יש לבצע דרך שירות "אל-תור" ולא דרך אחיות המרפאה.
  • לא יתקבלו בקשות למרשמים לתרופות קבועות דרך חדר אחיות. חשוב להבין כי כל מרשם כזה, דורש חתימה של הרופא המטפל - דבר אשר פוגע, ברצף העבודה של הרופאים והקשב שלהם כלפי המטופל שנמצא בחדרו. בכל פניה כזאת המטופלים יופנו למזכירות להמשך הנחיות לגבי בקשות "אל תור".
  • על כל מטופל, לקחת אחריות ולנהל את מלאי התרופות האישי שלו. לשים לב, לבצע את הבקשה לחידוש מרשמים בזמן.
  • מרשמים אשר ניתן לנפק רק בדפי מרשם (ריטלין למשל)- ימתינו למטופלים בקלסר אצל המזכירות.
  • אפשרות נוספת ליצירת קשר היא דרך המייל של המרפאה clinic@eilot.org.il - במייל זה ניתן לשלוח בקשות לאישורי מחלה ושאלות כלליות לצוות המרפאה יש להימנע משליחת בקשות לתרופות דרך ערוץ זה.

להלן דגשים לגבי פניה לקבלת טיפול רפואי :

  • במקרה של בעיה רפואית ממושכת יש להזמין תור לרופא.
  • בחדר האחיות מתבצע מיון וטיפול בבעיות רפואיות דחופות ולכן אנו ממליצים לקבוע תור לרופא ואם הבעיה אינה חולפת או מחמירה בזמן ההמתנה לתור יש לפנות לבדיקת אחות דחופה. האחת תתייעץ עם הרופא לגבי דחיפות הטיפול.
  • יש לקחת בחשבון כי תהליך הקבלה למרפאה הכולל; המתנה בתור, בדיקה רפואית והפניה לבית המרקחת, או לשירותי המשרד עלול לקחת זמן. הצוות הרפואי והמשרדי עושה ככל שביכולתו לתת טיפול יסודי ואחראי לכל מטופל ומטופל ודבר זה בהחלט יכול לקחת זמן.
  • לאור כך אנו ממליצים להגיע למרפאה לא יאוחר משעה לפני סגירת המרפאה ובית המרקחת.