*** לחצו כאן לפתיחת קריאה במוקד לפניות הציבור ***

המוקד לפניות הציבור יחל לפעול במועצה האזורית חבל אילות ב-1 בינואר 2020. המוקד ישמש ככלי תקשורת בין מחלקות המועצה השונות לבין תושבי ואורחי החבל, והוא יהווה נדבך נוסף בשיפור רמת השירות הניתן לתושבי החבל על ידי המועצה.

לְמָה מיועד המוקד?

  • דיווח על מפגעים ומטרדים ברחבי המועצה כגון: פסולת, תחזוקת תשתיות, תאורה, בעלי חיים משוטטים וכד'.
  • שאלות ובקשות למידע בנושאים שונים, מעבר למפורט באתר המועצה.

שימו לב! כלל השירותים הניתנים על ידי המועצה מפורטים בחוברת אמנת השרות ובאתר המועצה.

מערכת טכנולוגית ייעודית

המוקד לפניות הציבור מבוסס על מערכת טכנולוגית ייעודית, המשמשת הן את התושבים והן את בעלי התפקידים הרלוונטיים במועצה. 
מה כוללת המערכת?

  1. דיווח -  מתבצע על ידי התושב/ת באמצעות טופס מקוון, או על ידי המוקדנ/ית בהמשך לפנייה טלפונית מתושב/ת. בעקבות הדיווח נפתחת קריאה במערכת.
  2. תיעוד - כל הפניות מרוכזות במקום אחד באופן המאפשר לחזור אליהן על מנת להמשיך את הטיפול בהן ו/או לנתח אותן.
  3. יידוע - הקריאות מופנות על ידי המערכת לגורמים המטפלים הרלוונטיים במועצה. בנוסף, התושב מקבל הודעת SMS גם כשפנייתו נקלטת במערכת וגם כשהטיפול בה מסתיים.  
  4. ניהול - בעלי התפקידים הרלוונטיים במועצה מעדכנים באופן שוטף את הפעולות הנעשות בעקבות הפנייה וכן את הסטטוס הפנייה בכל שלב ושלב.
  5. מעקב - המערכת מאפשרת מעקב פנים-מועצתי אחר הטיפול בפניות; משך הטיפול והאיכות שלו.
  6. ניתוח - שימוש בדו"חות ובסקרי שביעות רצון, המאפשרים לנתח את הביצועים, ולשפרם במידת הצורך.

איך זה בדיוק מתבצע?

פתיחת קריאה על ידי התושב באמצעות מילוי טופס מקוון באתר המועצה >
או
קבלת דיווח טלפוני מתושב ופתיחת קריאה במערכת על ידי המוקדנ/ית >
ניתוב הפנייה לגורם המטפל הרלוונטי >
הודעת SMS לתושב >
תיעוד הטיפול בפנייה על ידי הגורם המטפל >
סגירת הפנייה ועדכון התושב בהודעת SMS >
ניתוח הפניות ורמת השירות

איך יוצרים קשר?

אפשרות ראשונה: פתיחת קריאה באתר המועצה
לחצו כאן לפתיחת קריאה או היכנסו דרך האייקון שבדף הבית
ניתן לפנות 24/7

אפשרות שניה: פניה טלפונית
טל' 08-64-55-106
ניתן לפנות בימים ראשון עד חמישי בשעות 09:00-15:00

*בהמשך גם אפליקציה לתושב